Did somebody cut the blue wire?!? ;)

It’s just my luck, right? All the good ones are either gay, married, or robots. – Jo Lupo.

That line, along with others is going on the list of famous lines. Up there with ‘I feel like I’ve been incarcerated in a blueberry. This car makes me want to weep and then die.’ and ‘In order to insure peace on earth, I built the deadliest weapon in the universe!’

Don’t ask. Let’s just say I spend way too much time watching TV….

So my friend emails me this conversation she had with a friend, and throughout the whole thing, I kept getting this vibe. My thought processes went something like this:

Hmmm…. I think (insert his name) likes (insert her name). He said…… He’s practically flirting with her. Well, that IS his personality, bubbly, crazy person that he is. But he also said…. so I dunno. I really hope he doesn’t like her. That would suck. Not that I am being mean, but since she’s kinda… unavailable, that would be bad, for you know, everyone. That would royally suck. First I thought he sorta liked me, as much as any crazy person could, and now not only does he NOT feel that way, but he feels THIS way, and that’s not cool. This is just my luck. This sucks. This royally sucks….

And yes, I really do think in lots of …s You’re probably gonna need some major psychotherapy in order to recover from that 30 second sound clip of my brain. I’m praying for you…. πŸ˜‰

The reason I brought this whole thing up was because when I read that, I thought of that line Lupo made in Eureka. As of yet, I haven’t crushed on a gay guy. Or a married guy. Or a robot….. but that’s not the point! Unless the guy I actually like is gay. That would royally suck. I’m pretty sure he’s not married or a robot, but I would totally not be surprised if he was a robot.

But! I haven’t had the best of luck when it comes to liking someone in the past. Most of the time when a guy flirts with me, it’s an accident. Major ego bruiser, if you get my drift. Plus the guy on Eureka that Lupo liked was really hot. And my type. So I’m trying not to freak out about that. Who knows? Maybe the guy I like is a robot…. πŸ˜‰

Have I gotten the point across yet that my love life sucks? Like royally sucks?

*exhales deeply* Okay, I feel better now that I have that out of my system. I was feeling kinda hyper, so you can go ahead and not read this post. But I guess you can’t since by the time you get to this point, you would’ve actually read it, so it kinda defeats the purpose…..

Anyway!! I better get up and go do laundry or something before I inflict more psychological damage on someone.

*jumps up from the chair, knocks over some headphones, skips down the hall(singing to Kat Deluna) and throws the laundry in*

πŸ˜‰

Advertisements

32 responses

  1. sereniteacafe

    Laur! Lauren Lauren Lauren. WRONG thought process. WAY wrong thought process. No no no. Don’t even go there. *headdesks repeatedly* No. *sigh* Wow.

    April 28, 2009 at 8:07 am

    • bestseller2b

      πŸ˜‰ lol it’s not my fault that (insert his name) most likely thinks that way. Have you looked at what he actually said? πŸ˜€ πŸ˜€

      I laugh at the implications this has on my soap opera story. *rubs hands together in thought*

      πŸ˜‰

      April 28, 2009 at 9:00 am

  2. sereniteacafe

    What do you mean??? “what he actually said?” He knows I’m not availible…..

    April 28, 2009 at 9:07 am

    • bestseller2b

      Lol you can know someone’s not available in your brain. But your heart…. that’s a different story, my dear. πŸ˜‰

      April 28, 2009 at 9:10 am

      • sereniteacafe

        That’s… no. It’s just his personality, he flirts with everyone of the opposite gender, same way I do….

        April 28, 2009 at 9:22 am

  3. bestseller2b

    Are you sure? O.o Are you absolutely, positively sure??

    It somewhat doesn’t’ really matter to me. I’m still putting it in my soap opera story. πŸ˜‰

    April 28, 2009 at 9:24 am

  4. sereniteacafe

    It does too matter to you, you know it does. And YES I’m sure. guys who like a certain girl dont talk to that girl about their other girl problems.

    Can i read the story?

    April 28, 2009 at 9:26 am

    • bestseller2b

      I didn’t say it doesn’t matter to me. I said it somewhat doesn’t matter to me. I don’t want anything bad to happen. But it’s still funny. πŸ˜‰

      I still think he likes you. He was asking me all kinds of questions about Matt the other day….

      April 28, 2009 at 9:29 am

      • sereniteacafe

        No! no no no. He doesn’t. period. He can’t.

        April 28, 2009 at 9:33 am

  5. bestseller2b

    Sigh. Either way, I can’t win….. πŸ˜‰

    April 28, 2009 at 9:40 am

  6. sereniteacafe

    *sigh*. I thought this kind of stuff was supposed to end with midschool….

    April 28, 2009 at 9:45 am

    • bestseller2b

      Rofl so did I… I wish I were in midschool again. Or better yet, 1st grade! 1st grade was awesome…. πŸ˜‰

      April 28, 2009 at 9:51 am

  7. sereniteacafe

    Oh yeah! 1st grade was groovy! I dont want to go back to midschool…. those were the worst years of my life πŸ˜‰

    April 28, 2009 at 10:06 am

    • bestseller2b

      Lol midschool wasn’t that bad. It’s high school that’s really been messing me up lately… Oh well. Sigh

      April 28, 2009 at 10:09 am

  8. sereniteacafe

    Lol so THATS why you want to combine junior and senior year! lol jk πŸ˜‰

    This too shall pass…

    April 28, 2009 at 10:10 am

    • bestseller2b

      Lol not really…..

      I hope so. This social drama is really getting on my nerves….

      April 28, 2009 at 10:27 am

  9. sereniteacafe

    πŸ™‚ are you sure? jk

    Yeahhh me too…. meep.

    April 28, 2009 at 10:30 am

    • bestseller2b

      My social drama is getting on your nerves, or just your social drama?

      πŸ˜‰

      April 29, 2009 at 4:02 pm

  10. Matthew

    you have a love life? O_o

    April 30, 2009 at 10:17 am

    • bestseller2b

      ROFL!! Exactly my point!! But yeah, Darian’s right. All girls want to have some type of romance in their life, so when she doesn’t get it (or rather, she doesn’t get what she *thinks* romance should be, which could be totally different from what it’s supposed to be), then she calls it a ‘lack’ of a love life. Which can be really depressing… πŸ˜‰

      April 30, 2009 at 4:07 pm

  11. sereniteacafe

    Lol Matthew! Of course she does! All highschool girls (except the Elizabeth Walkups of the world πŸ˜‰ ) have a “love life”. Either trying to get a guy, rejecting a guy, or having a guy. Or a combination of any of those. And Lauren happens to be stunningly gorgeous, so it’s no suprise her life has this much drama…. πŸ˜‰

    April 30, 2009 at 2:56 pm

    • bestseller2b

      Lol thanks. πŸ˜€ I’m trying to decide whether or not all this drama is worth it. It never seems to come out in my favor. As Yoda would say, “Major self-esteem killer, high school has been.”

      πŸ˜‰

      April 30, 2009 at 4:10 pm

  12. Matthew

    men don’t have these love lives. if we do it involves sex. therefore I have a relationship. totally different πŸ˜€
    you should try it some time πŸ˜›

    April 30, 2009 at 5:20 pm

    • bestseller2b

      Lol that’s my whole point!! I can’t try it, because nobody’s willing to ask me! Sigh.

      I feel better now. πŸ™‚

      April 30, 2009 at 5:23 pm

      • sereniteacafe

        Hey now, someone DID ask you, if I reccall correctly, just not who you WANTED to ask you. And now you have another guy who likes you, just again not who you want. I know I’m not being very sympathetic at the moment, but don’t say that it’s something wrong with you and no one will ask you….it’s not that. It’s that you’re picky, which is a very good thing! πŸ˜‰

        May 1, 2009 at 8:15 am

    • sereniteacafe

      Lol and thus we see that men and women are VERY different…. πŸ˜‰

      May 1, 2009 at 8:16 am

      • bestseller2b

        Lol now there’s a shocker….. πŸ˜‰

        May 1, 2009 at 9:34 am

  13. Matthew

    glad to help πŸ˜€

    April 30, 2009 at 5:26 pm

    • bestseller2b

      πŸ˜€

      April 30, 2009 at 5:27 pm

  14. bestseller2b

    I will concede to that. Fine, someone did ask me. But that was like a year ago, so that doesn’t make me feel any better now. Plus we’ve been friends FOREVER so it doesn’t count. Plus neither of our parents were happy with the idea and he moves from one crush to the next faster than I do!! Kinda scary….

    May 1, 2009 at 9:33 am

    • sereniteacafe

      Your parents wont be happy with any relationship until you’re older. πŸ™‚ Snap out of the pity party, hon. I know it’s fun, but there’s a time for it to stop too, and that time is when you start letting Satan feed you lies. Like the lie that no one wants you and you’re not good enough. WHen you start hearing that, it’s time to snap out of it. (SOrry if I’m being harsh! *hugs tightly*)

      May 1, 2009 at 10:38 am

      • bestseller2b

        Lol since when are pity parties fun? And I wasn’t having a pity party, honestly. Everybody knows when I have a pity party. It’s not pretty. πŸ˜‰ It might sound like it, but I wasn’t. I was just stating fact. πŸ˜€ Besides, I know that if I had a ‘relationship’ or whatever the heck you want to call it would be a bad idea right now cause I’m such an emotional mess. πŸ˜‰

        But I see your point. Listening to Satan’s lies is always a stupid and dangerous thing. I’m working on it. It’s a battle we fight our entire lives. And it sucks. πŸ™‚

        You’re not being harsh. Sometimes yelling and screaming at people is the only way to get someone’s attention. πŸ˜‰ *hugs back*

        May 1, 2009 at 10:48 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s